Χρήσιμες συμβουλές για την ενίσχυση της σωματικής δραστηριότητας

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:


  • Ενισχύστε τη σωματική δραστηριότητα όσο πιο συχνά μπορείτε. Εντάξτε την στην καθημερινότητά σας.

  • Η δραστηριότητα μπορεί να είναι οργανωμένη (αθλήματα) ή μη οργανωμένη (παιχνίδι, περπάτημα, ποδήλατο).

  • Για παιδιά 1-4 ετών χρειάζονται 3 ώρες την ημέρα μη οργανωμένης σωματικής δραστηριότητας, ενώ για μεγαλύτερα παιδιά τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα δραστηριότητες μη οργανωμένης ή οργανωμένης μορφής (η σωματική δραστηριότητα μπορεί να είναι συνεχόμενη ή να μοιράζεται σε διαστήματα).

  • Ακόμα και για παιδιά που κάνουν έντονη σωματική δραστηριότητα, μια ισορροπημένη διατροφή αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες τους σε θρεπτικα συστατικά, συνεπώς δεν χρειάζεται η λήψη συμπληρωμάτων διατροφής (εκτός αν υπάρχει επιβεβαιωμένη έλλειψη κάποιου).

  • Περιορίστε όσο το δυνατόν περισσότερο το χρόνο που σπαταλούν τα παιδιά μπροστά στην οθόνη. Μην χρησιμοποιείτε το χρόνο αυτό ούτε ως ανταμοιβή ούτε ως τιμωρία.

  • Λειτουργήστε ως πρότυπο για τα παιδιά, τόσο όσον αφορά στην τακτική σωματική δραστηριότητα, όσο και όσον αφορά στο χρόνο που περνάτε μπροστά στις οθόνες.


Παναγιώτα Χαϊκάλη

Παιδίατρος